Lena’s Weblog


Avslut
mars 19, 2009, 12:41 f m
Filed under: Handboll

I en summering av den här säsongen skulle kontentan bli besvikelse. Jag har lärt mig en hel del, men mest tagit tre djupa andetag och funnit mig i skitsnack och gnäll. Det går för långt när en enkät ska fyllas i angående problem som varit och är.

Jag har hela tiden planerat ett uppehåll efter denna säsong, nu är det ett faktum. En sport som jag älskat och hatat i 13 år, men på senare tid fått mig att älta ånger. Inga goda minnesord, bara ett abrupt slut. En sista match, som ett farväl för denna gången. Korplag vill det bli, division 1 är mer tveksamt. Inte omöjligt, men ge mig lusten och viljan att hävda min storhet.


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Har du bestämt dig?

Kommentar av Anders




Lämna en kommentar