Lena’s Weblog


O så bra!
mars 4, 2008, 9:31 e m
Filed under: Handboll, Jag

Idag var första dagen på Universeum, lyckad men lång. Det är svinkul, men jag kan redan känna av hur min kreativitet kommer få sig många törnar. Det gäller att vara kreativ och uppfinningsrik i guidningarna, man måste fånga publikens intresse. Jag vill ge mig själv en stor applåd för att jag faktiskt lyckades med detta idag, redan på första guidningen. Jag fick knappt någon dålig kritik av min handledare och allt känns underbart! Återigen, det är svinskoj! Dock kan min iver resultera i ett stort, tungt lass att dra på då mina kollegor gärna är trötta… Min entusiasm går ej hindra, det har den aldrig gjort, är det skoj vill jag visa det. Från 8.00 till utsatta 16.00, ye right. Övertid, synd att jag inte får betalt…

Någon har sett mig ute på planen. Jag har tidigare skyltat med att jag lägger ner min verksamhet men jag vet i katten. Nu när någon hissat flagg för intresse kan jag ju inte lägga av, eller? Det vore skoj att se var gränsen faktiskt går, jag trodde att den gick här vid junior/senior, men tydligen går den längre. Jag får se. Känslor som tro, hopp och kärlek känns av inom mig. En känsla av att inte behöva överge en livsstil, som det faktiskt blivit. Någon gillar det jag gör! 😀


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Lämna en kommentar